marți, 29 decembrie 2009

Capitolul 2 : Down with love !


Capitolul doi: Down with love !
Violet mi-a dat telefonul. Trebuia sa mai sune!
-De ce crezi ca ma suna?
-Stii prea bine de ce.
Si avea dreptate. Stiam la fel de bine ca ea. Ma suna sa isi ceara scuze si sa ne impacam. Normal, se despartise de tarfa aia siliconata cu picioarele de doi metrii. Si acum ma vroia inapoi. Eram gata sa il accept si sa il iert !
Asa cum ma asteptam, suna iar. Am raspuns.
-Buna Christine.
-Ce vrei ?
-Vroiam sa te intreb ce mai faci, iubito. Nu trebuie sa fii asa distanta cu mine.
Violet asculta. Mi-a smuls telefonul si l-a inchis.
-Doar nu vei face din nou asta nu ?!
-Il iubesc.
-Nu, nu il iubesti. Nu l-ai iubit niciodata. E doar o obsesie !
Soneria aia idioata suna iar !
-Al dracu` idiot, nu se potoleste niciodata.
-Violet ...
-Trezeste-te ! nu o sa permit sa isi bata joc de tine ... din nou !
-Il iubesc. L-as ierta si as lua-o de la capat.
-Pentru ce ? Sa suferi iar ?
Am ingnorat-o, si am raspuns la telefon.
-De ce mi-ai inchis ?
-De ce m-ai sunat ?
-De ce mi-ai raspuns?-... Nu sunt iubita ta !
-As vrea sa fii. Imi cer scuze pentru tot, te iubesc.
-Tu nu stii sa iubesti !
-Te rog, stii ca nu poti trai fara mine.
-M-am saturat sa imi controlezi tu viata, sa faci pe arogantul ! nu esti decat un ipocrit, te urasc !
...si i-am inchis telefonul in nas, asa cum facea si el cu mine, cu putin timp in urma. M-a durut sa ii vorbesc asa, dar Violet avea dreptate. Nu puteam sa fac asta din nou. In inima mea era deja o gaura. Cum puteam sa continui ?


Jack PDV :
A dracu` curva ! Cine naiba se crede sa imi vorbeasca mie in felul asta ?!
Cine ii baga prostiile astea in cap ? Trebuie sa fie dependenta de mine. Trebuie ! O sa ii bag eu mintile-n cap. Va regreta ca mi-a spus „Te urasc!” ... o voi face sa imi cada la picioare la fel ca pe frantuzoaica aia. Sa-mi dea ea papucii mie ?! Doar pentru ca e al dracu` de frumoasa si are picioarele de trei metrii ?
De ce ma intereseaza pe mine ce crede tarfa aia, ce crede Christine, oricum...la urma urmei in afara de corp, nu are nimic special...si, nici nu e chiar asa de frumoasa, am fost cu tipe si mai si...dar are ceva special...ceva aparte! La dracu`, Jack! Ajungi sa semeni ca profu` , de patru`ji de ani, ala de preda psihologie! Doamneee, ce mai dorm la ora lui!


Christine PDV :
Si iata-ma din nou plangand, cu moralul la pamant, sambata seara, cand toata lumea se distreaza ! Intotdeauna ma las controlata de ce zice Violet, sau chiar de ce zice el.Nu ii condamn. Pentru ca nu stiu ce simt. Violet avea dreptate. Dragostea nu exista. E ca un fel de ... labirint ; pentru un moment ai impresia ca exista, dar apoi dispare la fel de inexplicabil cum a si aparut ... iubirea e un joc al vietii. Un sentiment ireal. Atunci de ce cand ma gandesc la el ma simt de parca as fi arsa pe rug ? El e ca o statuie. Impietrit. Nimic nu-l poate atinge, nici schimba...pentru va nu simte nimic. Eu de ce l-as iubi ? Se pare ca nu a fost decat o experienta amoroasa esuata. Vreau sa inchei optimist ! Voi invata sa zambesc din nou !
JUR ca nu-l voi mai lasa sa imi controleze viata. Rolurile se vor inversa.
_________________
Capitolul 3 s-ar putea sa apara abia anul viitor, pentru ca voi fi plecata .
Sper sa va placa, si va rog sa comentati . :*
P.S.: Am primit putin ajutor de la prietena mea, Kitty in legatura cu anumite ... greseli, iar daca mai apar si altele imi cer scuze !

3 comentarii:

  1. foarte frumos Monik :)
    bravo! :*

    sa sti ca astept si capitolu` 3 >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi :">
    Diseara pun cap 3 ... sau anul viitor . :))
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ok!
    pai tu stii deja ca-mi place! ai idei foarte frumoase si imi place cum scrii!
    te pup!:*:x:*

    RăspundețiȘtergere