luni, 1 februarie 2010

Capitolul 10 : Dreams come true?

Capitolul zece : Dreams come true?
Jack PDV :
Murise...
Simteam ca vreau sa mor, imi doream sa ii pot spune idiotului aluia sa imi traga un glont in cap, sa ma bata, sa ma chinuie in cel mai teribil mod, sa ma distruga, sa ma omoare, sa imi faca ce vroia, numai sa nu ma lase sa traiesc!
Dar, ca lucrurile sa iasa perfect, nici macar nu puteam deschide gura, dar sa vorbesc?
Plangeam si suspinam (intr-un fel, daca se poate numi suspin), gandindu-ma ca viata mea nu mai are sens...am pierdut-o...pentru totdeauna.

Am simtit niste maini reci cuprinzandu-ma. Eram in patul meu! Si o mana delicata atarna pe umarul meu. Nu am avut timp sa realizez ce se intampla. Taraitul asurzitor al ceasului suna, ca in oricare alta dimineata obisnuita. Cineva a oprit ceasul si a soptit:
-Trebuie sa pleci.
Christine. E...era posibil? M-am intors foarte precaut si am privit-o. Era chiar acolo, cu mine, vie, intreaga si fericita!
S-a intins peste mine si am inceput acelasi joc ca atunci...ca atunci cand ea murea. Ca in vis...asta insemna ca azi se vor intampla aceleasi lucruri?!Ceas. Sarut. Plecare. Examen. Plimbare. O, nu! Trebuia sa evit unele evenimente, care, aparent nu se puteau schimba. Ceasul sunase deja, in momentul de fata ne sarutam, urma sa plec la exament.
Azi nu trebuia sa iesim nicaieri, si astfel va fi totul bine. Asa speram...

Lucrurile s-au petrecut exact ca in vis. Singurul avantaj a fost ca deja stiam raspunsurile de la examen.

-De ce nu mergem sa ne plimbam?
Asta era momentul pe care nu il asteptam. Momentul pe care, oricat am incercat sa-l evit...am incercat sa fiu calm si precaut, sa ii dau un raspuns, cand la usa suna cineva. Cine putea fi la ora asta? M-am indreptat spre usa si...cand am deschis, am inghetat. Nick astepta sa il invit sa intre. Eu asteptam sa plece dracu` de unde a venit! Imi venea sa-i trag un pumn in fata, sau sa-i inchid usa in nas!
Dar pana la urma, era prietenul meu cel mai bun, si, la urma urmei, nu fusese decat un vis. Un vis idiot, care speram sa nu devina realitate.
I-am facut absent semn sa intre. S-a instalat foarte repede. Christine radea si vorbea cu el, insa eu ramasesem impietrit in usa.
-Jack, ce-ar fi sa iesim toti trei in seara asta? Nick nu are nimic impotriva.
-Iubito, sunt obosit...nu mai am chef sa ies. De ce nu stam aici?
Nu pareau foarte incantati. Nick parea sa fie...nervos?! Da, era nervos, inseamna ca planul lui nu va merge. Dar, ce rau imi pare!
Cand credeam ca nimic nu e mai rau, m-au trimis la magazin. Sa cumpar apa? Trebuia sa fie o gluma! Christine ma trimite pe mine sa iau apa, cand de fapt avem apa. Ce vroia asta sa insemne?
-Chriss, stii ca mai avem apa, nu?
-Du-te sa iei apa si nu mai pune intrebari!

Aveau doua varinte: unu, aveau o aventura, si doi, pregateau ceva legat de ziua mea. Sunt sigur ca va fi minunata aniversarea, dar nu vreau sa ii las singuri! Nu puteam sa fac asta! Era un lucru pe care nu vroiam sa il fac! Era un risc prea mare pe care nu vroiam sa mi-l asum.
Sau poate ca aveam doar o imaginatie bogata. Poate nu se intampla nimic.

Am iesit din apartament si nu am plecat de la usa. Aveam de gand sa vad ce se petrece, iar daca se intampla ceva sa pot interveni usor.
Stiam ca e ridicol ce fac. Stiam ca sunt ridicol. Dar ce puteam face? Ma temeam pentru noi. Oare ar fi fost indicat sa fiu inarmat? Era o idee buna sa intru si sa zic ca am uitat ceva, cu pretextul de a lua un cutit sau un briceag? ...nu...poate pentru ca nu aveam ce sa uit? Sau poate pentru ca paream si mai ridicol decat sunt?
Momentan nu se intampla nimic neobisnuit. Asa cum banuiam, planuiau o petrecere de ziua mea. Uram petrecerile! Uram sa fie ziua mea, uram sa imbatranesc!...dar ceea ce uram acum era ca trebuia sa ii spinonez pe ei..

Era o prostie. Cand vroiam sa plec, ceva parea sa se intample. Ceva nu era deloc in regula.
Nuuu! Christine tipa!

Christine PDV:
-Treci aici tarfa nenorocita!
Am inceput sa tip si sa ma zbat, dar el era deja peste mine si aproape ca ma dezbracase. Plangeam in hohote si tipam cat puteam de tare.
Apoi, dintr-o data, usa s-a deschis.
____________________________
Categoric am fost mult mai rapida ca ultima data.
Si...Niko, ai intuit bine, era un vis ;))
Sper sa va placa si astept comentarii!
Voi incerca sa profit de vacanta si sa postez cat mai mult...sper sa va placa! :)

4 comentarii:

  1. aaaahh

    ce bine imi pare ca nu a plecat:X

    RăspundețiȘtergere
  2. sper ca totul sa se termine cu bine :D

    RăspundețiȘtergere
  3. hus..da un vis ce devine realitate.off dne..ala e soant sau ce are??te rog nu ma mai tine in suspans si te rog hai cu 11 .kiseee:*:**:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos:X
    nu ma omori!stiu ca trebuia sa comentez mai demult dar am avut ceva treaba ce nu suporta amanare:D
    sorry!
    ma revansez data viitoare!
    kisses:*

    RăspundețiȘtergere